Skocz do zawartości
Nerwica.com

PAROKSETYNA (Arketis, ParoGen, Paroxetine Aurovitas, Paroxinor, Paxtin, Rexetin, Seroxat, Xetanor)


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

i byłoby to samo. Takie ciągłe zmniejszanie i zwiększanie dawki jest jeszcze gorsze i organizm dostaje pierdolca. Nie zawsze jest tak, że po zwiększeniu dawki, uboki przybierają na sile. Mogą być nadal takie same ale efekt terapeutyczny lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest tak przyjęte? Bo ja tak nie miałam, a też zwiększałam dawkę. Uboki były takie same na początku jak i po zwiększeniu (w przypadku każdego leku, który brałam). Nie jestem lekarzem. Niech robi jak uważa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz sam nie wiem co robić, czy brać paro czy nie? Jednak psychotropy silnie uzależniają. Widzę to po zejściu z mirty i triticco. Muszę brać minimalne dawki mirty bo nie zasne, biorę ok. 1/6 tabletki, czy to możliwe że organizm, mózg czuje tak małą ilość leku. Czuję się bezsilny, nie chcę brać tego świństwa ale muszę. Tak raczej do końca życia. Mi padło głównie na sen tak jak pisałem....O tych leków nie ma ucieczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meczyl..sorry magnolia nie chce mi sie jakos gadac na ten temat..wole nie wspominac tamtych czasow , kiedy to lek branie jakis czas potem odstawka, wizyta u lekarza i tak w kolo macieju...

 

ssri/tlpd/ i wenlafaksyna daja mi niezle w kosc. Po tabletce klomipraminy to juz zgon na 15 godzin ale potem faktycznie maleja objawy ale nie mijaja calkowicie.

 

Jak ktos ma korzystyny bilans brania antydepresantow to wiadomo wtedy ich branie ma swoje uzasadnienie.

 

najlepiej toleruje benzodiazepiny i po dluzszym okresie brania moge je spokojnie odstawic czego o ssri powiedziec nie moge.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach