Skocz do zawartości
Nerwica.com

"JĘCZARNIA"-czyli muszę się komuś wyżalić!


magdasz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie umiałem podjąć decyzji i zostałem, myśląc że się coś zmieni. Idiota, dało się to przewidzieć, ale nie, ja swoje. Nie mogę przyjąć rzeczywistego stanu, dopóki nic się w nim nie zmienia. Tak bardzo mi przykro.. nie zasgłuję na tak żałosną egzystencję :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną nie. Jestem studentką, a wyprowadzka z dużym psem do mieszkania w bloku nie wchodzi w grę. Żeby było mnie stać na wynajęcie czegoś z podwórkiem, musiałabym rzucić studia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną nie. Jestem studentką, a wyprowadzka z dużym psem do mieszkania w bloku nie wchodzi w grę.
Dlaczego? Znam wiele dużych psów mieszkających w blokach i to tylko od ich właścicieli zależy ile ruchu dziennie im dostarczają. Bywa i tak, że pies mieszkający w bloku jest częściej wyżyty(bawiąc się aktywnie na spacerach z właścicielem, biegając z nim) niż ten koczujący całymi dniami na kilku arach dookoła domu. Myślę, że powinnaś wybrać mniejsze zło, czyli to na co kiedyś sama będziesz miała bezpośredni wpływ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałam jechać na takie spotkanie dotyczące weganizmu ale się dowiedziałam, że mają być tam zajęcia integracyjne i budowanie zespołu, i będzie, zakładam, co najmniej 20 osób. i chooj, nie jadę. mowy nie ma, żebym miała się integrować z tyloma obcymi osobami. jeszcze pewnie każą opowiadać o sobie, zadawać pytania i kazać na nie odpowiadać kiedy się będzie 20 osób gapiło, i trzeba będzie zapamiętywać imiona.

pier*ole, nie jadę, a tak chciałam jechać :why: