Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witam!


monice

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów :smile: mam na imię Monika i obecnie jestem na pierwszym roku studiów... od 5 lat borykam się z problemem anoreksji, bulimii i depresji :( bardzo się cieszę, że istnieje takie forum..mam nadzieje, że moja obecność tu pomoże zarówno mi jak i Wam :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć monice. Miło Cię poznać.

 

Odnośnie zaburzeń odżywiania powiem Ci, że da się z nich wyleczyć. Mi się udało po 10 latach ;) Jest coś, co napisałaś w swoim pierwszym poście, co sprawia, że jesteś na dobrej drodze: masz świadomość choroby, potrafisz ją nazwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Wam :D za te ciepłe słowa... tym bardziej, że ostatnio tracę nadzieje na to, że będzie kiedyś dobrze... niestety jutro już wracam do Olsztyna :( bo tam studiuję..przykro mi nie tylko dlatego, że będę tęsknić za domem, ale również dlatego że tam nie mam dostepu do neta i nie bede mogła być z Wami wszystkimi w kontakcie :( a muszę przyznać, iż mimo mojego niedługiego tu pobytu czuję na tym forum ogromne wsparcie :smile: pozdrawiam Was gorąco! do usłyszenia za jakiś czas... 3majcie się :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i ja !!!

 

ja mam 3 lata bulimii za soba :( obecnie zostaly mi problemy z zoladkiem i czasem, niestety, ja jakis czas choroba wraca

 

wiem, ze jest ciezko

wiem, ze czasem brakuje sil

wiem, ze po sukcesach mozna sie zalamac i znowu wpasc w to na jakis czas

 

Ale to nie oznacza przegranej. Nie poddawaj sie a napewno sie uda!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!