Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mój dzisiejszy dzień


daablenart

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Wam Wszystkim ze trzymacie kciuki,jesteście kochani ;););)

Smutna-ciesze sie bardzo,bardzo,bardzo,bardzo że jesteś szczęśliwa i zakochana i trzymam kciuki żebyś byla taka szczęśliwa zawsze ;) .

 

I ja byłam u fryzjera i też postanowiłam się odchudzać i uwierz , mam z czego . Diete zaczynam od drugiego stycznia więc możemy się wspierać :)

Viviana no pewnie że będziemy się wspierać ;),zobaczysz uda nam się schudnąć ;);).Będziemy chudzi ;););)

 

Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że 4-5 kilo miesięcznie, to w miarę jest ok (czyli zdrowo).

Kurcze....stracić 4-5 kilo w miesiac....moje marzenie :D:D:D chciałbym tyle stracić w miesiąc ;)

A ja mam takie pytanie. jestem ponad rok na forum...pomimo tego nadal nie wiem jak się robi np:człowiek nerwica napisałnad cytatem.Jak to się robi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny krok zrobiłem przed chwilą,się bratu postawiłem,nie będe mu wiecznie usługiwał...

i masz racje, tak samo on może zrobic to jak i Ty, nie można się dawać wykorzystywać!

 

Na dodatek powiedział ze jestem grubą świnią,na co mu odpowiedziałem żeby"s........ł"

mów mu, że to nie jego sprawa! i na wszelkiego rodzaju zaczepki poprostu reaguj na luzie, olej nie zwracaj uwagi, jeśli będzie widział, że Cię to nie rusza nie będzie zaczepiał bo dopuki wie, że wchodzi Ci na psyche automatycznie będzie to robił, wiem bo mój brat też bywa stuknięty, a jak się na niego nie reaguje to w końcu mu się nudzi i daje sobie siana :)

 

A ja mam takie pytanie. jestem ponad rok na forum...pomimo tego nadal nie wiem jak się robi np:człowiek nerwica napisałnad cytatem.Jak to się robi??

 

piszesz:

[_quote="człowiek nerwica"_]

tylko bez tych kresek _ ;) dajesz w tym miejscu tekst cytatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musze to kiedyś wykorzystać