Skocz do zawartości
Nerwica.com

CITALOPRAM (Aurex, Cipramil, Citabax, Cital, Citalopram Vitabalans, Citaxin, Citronil, Oropram, Pram)


blackfuck

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      5
    • Nie
      2
    • Zaszkodził
      2


Rekomendowane odpowiedzi

ja zaczęłam brac, kiedy wiedziałam, że sobie nie poradzę i będę potrzebowała leków.

nie mogę sobie poradzic z lękiem, bezsennoscią, przygnieceniem, apatia, bólem.

naprzemiennie mam silną depresję, albo nie mogę się uspokoić psychicznie.

citronil ma mnie wyciszyc, zobaczymy.

nie brałam żadnych leków od dwóch lat ,

nie znam się na grupach leków, na wszystkich tych etykietkach.

dodatkowo biorę Nasen, na spanie.

antydepresanty jeszcze nie zaczęły działac, ale po tych tabsach nasennych czuję ulgę,bo wreszcie nie budzę się w nocy po 15 razy z pulsem 140, bo przyśniło mi się cos złego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dżejm, lekarz ostatnio mi zaproponował: paroksetynę, citalopram bądź wenlafaksynę.

Paro podobno muli, ale działa lekko na dopaminę przynajmniej...chociaż skoro muli mnie nawet wenla, to pewnie po tym byłaby tragedia, cital skoro działa na samą serotoninę to po co mi to, samo zamulenie, może i redukcja lęków, ale tyle, wenle brałam ostatnio ponad pół roku, nastroju mi nie poprawiła nawet w procencie, do tego było wieczne zmęczenie i znowu się zaczyna, wręcz wszystko mnie boli nawet jak siedzę, ale lęków przynajmniej nie było. Generalnie nastrój poprawiają mi wyłącznie leki działające na dopaminę. Ale cóż próbuję walczyć do pewnego momentu jak zwykle, póki co próbuję się powstrzymać, żeby nie pić energetyków, bo codziennie przecież nie można się tym karmić, zresztą działanie i tak nie jest wystarczające. Ale już mi się przypomniało dlaczego to przewlekłe zmęczenie wyjęło mi rok z życia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi