Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co teraz robisz?


Anja01

Rekomendowane odpowiedzi

a czemu tak Ci zależy na piwku z tym kumplem? ;)

Bo to kolega zdegradowany z funkcji narzeczonego czyli najlepszy kumpel :D Jestem uzależniona od pogadanek z nim ;)

 

anna.anakaia, ewentualnie , uprowadź go w ciemny las i .... :twisted::twisted:

 

I tam go zakopie jak mnie wkurzy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark123, dlaczego zakładasz, że Ci się nie uda?

Bo mi źle idą te studia, bardzo mało z nich rozumiem, obserwując osoby z mojej grupy widzę, że w dziedzinie, którą studiuję jestem najbardziej tępy z grupy. Dodatkowo mam jeden warunek, za który na razie nie mam pomysłu jak się zabrać, bo w ogóle tego nie rozumiem. Ostatnio obiecałem wykładowcy, że teraz we wrześniu już zaliczę, ale raczej będę musiał złamać obietnicę. Kolejna sprawa, to obrona, stres będzie raczej większy niż na maturze ustnej, na której się trzęsłem i jąkałem, w dodatku moja wiedza do obrony jest dość mała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark123, miałam podobne nastawienie do obrony. Byłam przekonana, że nie będę w stanie tam wyjść i gadać przez 10 min. po czym następne 5 min. odpowiadać jeszcze na pytania komisji. A jeszcze wchodziłam pierwsza także nie wiedziałam co mnie czeka.

Teraz już po fakcie mogę Ci powiedzieć, że nie ma się czym stresować ;) trzeba być wyjątkowo 'zdolnym', żeby oblać na obronie :D

 

 

czekam, aż moja uczelnia opublikuje listę przyjętych na studia...coś im nie idzie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mark123,

Ostatnio obiecałem wykładowcy, że teraz we wrześniu już zaliczę, ale raczej będę musiał złamać obietnicę.