Skocz do zawartości
Nerwica.com

Fantastyka.


wiejskifilozof

Rekomendowane odpowiedzi

Psyche nie wiem nie znam się.

 

A lubię czytać Pilipiuka,Webera,Piekarę,Komudę.Czytałem cykl Ziemiomorze,cykl Eragon.Czytam też opowiadania na Nowej Fantastyce.pl.Kiedyś mamie opowiadałem o Jakubie z książek Pilipiuka.Polecam zbiór opowiadań Legendy II.Kilku mistrzów fantasty w jednym tomie.Czytałem też Anna Kańtoch 13 Anioł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmina Sapkowskiego znam niemal na pamięć, z Władcy Pierścieni pisałam magisterkę, Pratchetta też bardzo lubię. Często wracam do antologii sci-fi Dona Wollheima. Do tego jeszcze horrory Kinga ..... i Harry Potter :oops:.

Dla dzieci? A w życiu, znaczy, nie że tylko dla dzieci.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to są jakieś Forgotten Realmsy albo Dragonlance albo coś w tym stylu to raczej nie wypada czytać takich rzeczy w wieku powyżej 18 lat.

 

Uwielbiam Forgotten Realms, a 18 lat już dawno temu skończyłam :mrgreen:

A poza tym to najchętniej czytam Kinga i Pratchetta. Miałam też dużą fazę na polską fantastykę. Grzędowicza uwielbiam niesamowicie :mrgreen:

"Piczku materinu satani vitu" i inne takie, nic nie rozumiałam, a płakałam ze śmiechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to są jakieś Forgotten Realmsy albo Dragonlance albo coś w tym stylu to raczej nie wypada czytać takich rzeczy w wieku powyżej 18 lat.

 

Uwielbiam Forgotten Realms, a 18 lat już dawno temu skończyłam :mrgreen:

Jezu XD . Mam nadzieję, że nie Salvatore'a :D ? Ostatnio próbowałem przeczytać jego Strumienie Srebra i to było po prostu straszne :D .

 

Grzędowicza uwielbiam niesamowicie :mrgreen:

"Piczku materinu satani vitu" i inne takie, nic nie rozumiałam, a płakałam ze śmiechu.