Skocz do zawartości
Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)


shadow_no

Rekomendowane odpowiedzi

Aranjani, ja musiałam zawsze na matkę czekać jak gotowałam obiady, a na faceta zresztą również jak jeszcze go miałam ;)

Tak, jestem nauczycielką ang. Marcin20.04, :D. Nie no każdy niech mówi tak jak chce. Rebelia, każdy etap właściwie.

To Cię ten bląd zrazi

:lol:

 

-- 02 sie 2013, 19:31 --

 

kafka widziałaś ten obrazek już/ :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Aranjani, wiesz w szkole państwowej tak na pełen etat jeszcze nie uczyłam, więc nie wiem czy bym tam nie sfiksowała po tygodniu

 

myślę, że byłoby to bardzo możliwe ;) ja po samych praktykach miałam dość. Najbardziej lubiłam indywidualne lekcje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Aranjani, wiesz w szkole państwowej tak na pełen etat jeszcze nie uczyłam, więc nie wiem czy bym tam nie sfiksowała po tygodniu

 

myślę, że byłoby to bardzo możliwe ;) ja po samych praktykach miałam dość. Najbardziej lubiłam indywidualne lekcje :D

ja zawsze fantazjowałem o indywidualnych z matematyczką :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykończony, :mrgreen: no niestety ja z matematyka miałam tyle wspólnego co ze szkoła i z maturą :mrgreen:

 

-- 02 sie 2013, 19:36 --

 

Aranjani, dla mnie praktyki to było piekło ale bynajmniej nie przez dzieciaki wykończony, chcesz nam o tym opowiedzieć? :P

 

ja miałam tylko w liceum i w podstawówce, gimnazjum mnie na szczescie ominęło ;)

 

O tak tak!!!! Opowiedz nam !!! nalegamy !!! :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach