Skocz do zawartości
Nerwica.com

Ja i kuchnia.


wiejskifilozof

Rekomendowane odpowiedzi

a niektórych życie seksualne kończy się i zaczyna na własnej dłoni. ;)

a kobieta ma wybór :mrgreen: np nowoczesny wibrator z cyberskóry w pięknym murzyńskim kolorze a nawet rozmiarze, sterowany mikroprocesorem, z ruchem rotacyjnym i posuwistym, a do tego ledy żeby po ciemku było widać :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztuczne piczki też są,lalki dmuchane i takie tam różne,nie znam się ale technika poszła naprzód a rynek napewno by sobie nie pozwolił by tak wielka rzesza potencjalnych klientów leżała odłogiem;)

 

veganka,ja słyszałem od kumpeli że wibratory są trochę bez sensu bo kobieta jest w stanie sama lepiej się zaspokoić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej,dlaczego zawsze temat musi się zakrzywiać niczym swiatło wpadające do czarnej d...dziury?

 

Chciało mi się jeść a teraz co innego mi się już chce! :evil::mrgreen:

Olewam was mlekiem wegańskim i ide stąd zanim będe zmuszony walczyć ze sobą:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

detektywmonk, To ponoć faceci mają większy talent kulinarny, nie widzę w tym nic niemęskiego.

Psycholog to mi mówiła ;) a robię dobro kaszankę po szlachecku.Kaszanka smażona z jabłkiem i żółtym serem.Robię też dobro kaszankę z jajkiem.Jako smażymy wraz z kaszanką.

 

-- 05 lip 2013, 18:44 --

 

detektywmonk, mój kolega robi świetne ciasta! co prawda jeden rodzaj :D ale z przeróżnymi wariacjami owocowymi. i to jest świetne! zawsze ma gromadkę chętnych do wspólnego pichcenia :)

dla mnie, facet który nie potrafi chociaż kilku potraw zrobić- to nie facet.

carlosbueno, nie wrzucaj kobiet do jednego wora okej?

O nie za ciasta się nie biorę :D za wysokie progi dla mnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach