Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne


Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Temat: WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Wiadomości w tym temacie: 12018


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku

 Strona 61 z 859  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 859  Następna strona


Czy wenlafaksyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?
Tak 63%  63%  [ 136 ]
Nie 26%  26%  [ 56 ]
Zaszkodziła 11%  11%  [ 23 ]
Liczba głosów : 215
Reklama




Autor

WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)

Post 30 paź 2007, 17:53 
Avatar użytkownika

Od: 04 paź 2007, 19:57
Posty: 220
ja biore efectin 75 już 4 tydzień i zaczął działać.nie chce zapeszac ale jest po prostu świetnie.praktycznie wszystkie fizyczne obajwy nerwicy mineły.nie mam już też głupich myśli.zostaje sama bez stresu w domu.zaczełam sama wychodzić.zero lęków żadnej paniki.bardzo dobrze się czuje.troche mi nieswojo z tą normalnością i dobrym nastrojem.ale mam nadzieje sie do tego przyzwyczaić, bo o to chodzi.jeszcze boje sie jeździć autobusami no ale nie wszystko naraz.wiem ze bedę zdrowa:D jedynie co to mam małe problemy ze snem często się budze w nocy no i mam dziwne sny.ale czekam cierpliwie.może przejdzie.

______
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...


 
 Zobacz profil  
 
WENLAFAKSYNA (Efectin,Efevelon,Velafax,Velaxin,Alventa)
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Posty: n/a
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy


 
   
Post 30 paź 2007, 19:32 

Od: 18 cze 2006, 18:35
Posty: 236
Lokalizacja: Śląsk
Mia
cieszę się ,że czujesz się dobrze, mnie objwy fizyczne też minęły czuje się lepiej a zazywam Efectin 6 tygodni jedynie co mnie meczy to te mysli natrętrne może kiedys się uciszą taką mam nadzieję, pozdr


 
 Zobacz profil  
 
Post 30 paź 2007, 22:23 
Witaj Odnowicielu!
Jesli naprawde czujesz,ze lekarz Cie nie rozumie to moze warto pojsc do innego.Zobaczysz ,co powie i jakie leki zapisze ,moze zwiekszy dafke efe.Sam nie zwiekszaj dawki.Tez mam czasem wrazenie,ze moj lekarz mnie nie rozumie,ale nie zmienilam lekarza.jest jeszcze jedno wyjscie,powiedz temu dotychczasowemu lekarzowi,ze w jego gabinecie jest ok,a zyciu odczuwasz silny lek,jak nie zrozumie to zmienisz
Ze mna bylo tak,jak za pierwszym razem bralam efe.to przez pierwsze 1,5 miesiaca bralam 75mg,potem przez nastepne 2 miesiace150mg.Czulam sie dobrze nastroj sie poprawil nie mialam zadnych skutkow ubocznych Po tych ok 4 miesiacach,przyszedl kryzys,dol psychiczny i odstawilam lek Po 2 miesiacach przerwy wrocilam do niego iteraz jestem na dawce 225 to chyba duzoNie sugeruj sie tym co pisze ,bo kazdy organizm jest inny ipotrzebuje innych dawek leku.To tylko moje doswiadczenia,mnie pomogl


 
   
 
Koniec przygody z effectinem
Post 31 paź 2007, 08:10 
Avatar użytkownika

Od: 28 maja 2007, 17:34
Posty: 46
Lokalizacja: Deutschland
Dwa tygodnie temu zmienilam effectin na seroni, bo przy effectinie strasznie utyłam ;/ Przytyłam w ciągu 6 miesięcy ok 15 kg i bałam się, że wpadnę z jednej skrajności (depresja) w drugą (bulimia) wiec lekarz zmienil mi leki. Zobaczymy co bedzie dalej... Czy ktos miał podobne "skutki uboczne"?


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 10:13 
Avatar użytkownika

Od: 19 cze 2007, 08:59
Posty: 98
Lokalizacja: czestochowa
Ja bralem 2 miechy efectin 75. Potem przyszedl ten dołek taki. Znow leki sie nasiliły. Lekarz zmienil mi to na tranxene i Velafac. Bralem to miesiac. Zero poproawy. teraz znow powrocil do efectinu z tym ze 150. Niestety z lekami to jest jak loteria. Albo sie trafi odpowiedni albo nie.

______
"jaka jest różnica między zawodowcem a amatorem? Jeden to lubi drugi to umie...."


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 13:50 

Od: 16 paź 2007, 14:45
Posty: 21
Lokalizacja: Podkarpacie
Witajcie.Wczoraj skonsultowałem sie z moim lekarzem i jednak zwiekszył mi dawkę do 2 tbl. 150 Effectin.Po zażyciu 2 tbl.byłem bardzo pobudzony,nie mogłem zasnąć a i obudziłem sie rano przed 7.
Niedawno wróciłem z miasta i cały czas miałem siilne uczucie lęku i objawy typu uderzenie gorąca lęk przed paniką,że kogoś znajomego spotkam i sie wygłupie.
Nie wiem czy to jest taka reakcja organizmu na zmiane dawki czy tak rzeczywiscie ma być.Co do objawów to wróciło mi kłucie w gardle czasami mam wrażenie że inni słyszą jak zmienia mi sie głos :) i tak troche głupio z tym wyglądam jak jade w autobusie i rozmawiam z ludźmi.Kolejnym objawem jest cholerna gonitwa myśli której wcześniej nie było w takim natężeniu.A to najbardziej nasila sie rano zaraz po przebudzeniu jak leże w łóżku i w nocy przed snem.I sam już nie wiem czy to są głosy objawu schizofrenii.Poprostu czuje sie tak jak bym rozmawiał sam z sobą tłumacze sobie po cichu do swojego sumienia ze będzie wszystko dobrze itp. Rozmawiam sam z sobą po cichu.Nie wiem czy jest to normalne,co niektóre osoby mówią ze tak a inni mówią że nie wiec już sam nie wiem co jest grane.Więc może wy coś powiecie na ten temat.Pozdrawiam

______
Życie jest piękne tylko trzeba umieć z niego korzystać :)


 
 Zobacz profil  
 
Wewnętrznie roztrzęsiona!!
Post 31 paź 2007, 15:54 

Od: 31 paź 2007, 15:41
Posty: 47
Witam wszystkich na tym forum!
Borykam się z tą chorobą już od czerwca. Mam do was takie pytanko bo po miesiącu brania Asentry przechodzę na Efectin ER 75 biorę go już dziś 8 dzień ale cała tak wewnętrznie się trzęsę. Powiedzcie czy to przejdzie Asentra została mi między innymi również z tego powodu zmieniona i jeszcze mam takie bóle w piersiach jakby mnie miało cos udusić prosze pocieszcie mnie. Jakby to uczucie drżenia minęło to jakoś bym sobie radziła a tymi lękami.


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 16:11 
Avatar użytkownika

Od: 08 gru 2006, 15:18
Posty: 66
jolkaj, to tylko nerwica :mrgreen:
Poczekaj cierpliwie aż Efectin zacznie działać, powinien już po ok. 2 tygodniach coś pomóc. Możesz też kupić sobie ziołówki na uspokojenie.


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 16:24 

Od: 31 paź 2007, 15:41
Posty: 47
Fajnie że mam taką szybką odpowiedź. Wiem że to nerwica ale to strasznie męczące. Boję się, że po miesiącu przyjmowania znowu trzeba będzie zmienić lekarstwo. A po jakim czasie można zauważyć jakieś efekty działania tego leku??


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 17:38 
Avatar użytkownika

Od: 04 paź 2007, 19:57
Posty: 220
witaj Wera to fajnie ze też sie lepiej czujesz.mi już te natrętne myśli zanikają.może tobie potrzeba troszkę wiecej czasu.trzymam kciuki:)

jolkajja zauważyłam efekty po ponad 3 tyg.z początku niestety jest ciężko.te wewnętrzne trzęsienie się i te bóle w klatce miną.nie martw sie wytrzymaj jeszcze pare dni.

______
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 17:40 
Po 2-3 tygodniach. Zwykle po 2 następuje krótkotrwała poprawa, potem przychodzi załamanie, a potem lek zaczyna działać już stale ;)
Ale lekarze ze zmianą czekają zwykle 2 miechy. Ważne, to brać leki regularnie i nie przerywać brania.


 
   
 
Post 31 paź 2007, 18:23 
Avatar użytkownika

Od: 08 gru 2006, 15:18
Posty: 66
jolkaj ja się męczę 11 lat nerwicą i jakoś humor mnie nie opuszcza bo wiem, że kiedyś wyjdę z tego. U jednych jest poprawa już po miesiącu u innym dopiero po trzech. Mnie niestety Efectin nie pomógł mimo, iż jest bardzo dobrym lekiem. Ja brałam ponad 3 miesiące dawkę 225mg. Teraz jestem w trakcie odtstawiania i czuję się masakrycznie, jedna ciut ciut pomagał mi :mrgreen: Ja nie miałam żadnych trzęsień, ale mnóstwo mam objawów fizycznych i to tylko i wyłącznie wina nerwicy. Mdlałam i umierałam już ze 100 razy a jak widzicie jestem tu z Wami :D

Goplaneczka dokładnie, ja nie rozumiem jak lekarz może już po miesiącu zmieniać lek jak niektóre zaczynają nas uzdrawaić dopieo po 3 :?


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 19:24 

Od: 18 cze 2006, 18:35
Posty: 236
Lokalizacja: Śląsk
mimo, że zazywam efectin 6 tygodni czuję się jeszcze słaba, czy też ktoś tak ma, pozdr


 
 Zobacz profil  
 
Post 31 paź 2007, 19:31 
Słaba? W sensie?
Może effectin wpływa na Twoje ciśnienie?


 
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ 12018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 859  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administratorzy forum psychologicznego nie biorą odpowiedzialności za treści pisane przez Użytkowników.
Forum ma charakter informacyjny.
Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Forum jest prowadzone przez Nextweb Media Sp. z o.o.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Forum Psychologiczne - Depresja - Nerwica

All rights reserved by nerwica.com © 2005-2014

Grupa NextWeb Media

sitemap