Skocz do zawartości
Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)


shadow_no

Rekomendowane odpowiedzi

Lilith, a to rok już, nie wiedziałem. no właśnie można z boku i w szerszym ujęciu czasowym się zobaczyć, bo wiadomo, pamięć jest wybiórcza. pewne rzeczy uporządkować,

szkoda tylko, że nie znam się na pisaniu i języku.

 

-- 16 cze 2013, 15:02 --

 

poem, a co ugotowałaś? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lilith, masz rację, ale ja jestem trochę perfekcjonistą, chciałbym taki porządny pamiętnik, gdzie za 100lat go znajdą i powiedzą, że byłem geniuszem wyprzedzającym swoją epokę, wizjonerem. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lilith, nie nie to tak tylko dla przykladu bylo, jakie to ma byc dobre, ale to dla mnie ma takie byc i zaczynam studiowac od jutra pojutrze rozne aspekty jezyka. by w niedlugim czasie wystartować!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poem, u mnie jak jest ugotowane to wszyscy mają zjesc,rozpuściłaś tą swoją rodzinę ;)

 

nie codziennie ja gotuję

mieszkam z mamą i siostrami, jedna siostra wegetarianka, druga lubi mięso. Ja jestem bardziej po stronie warzyw :mrgreen:

 

poem, to niech sobie sami gotują albo spróbujcie zrobić listę tego, co każdy je i jakoś to pogodzić.

 

i właśnie o to chodzi, żeby nie gotował każdy sobie :P bo cholera już nie wiadomo ile tego wszystkiego przyrządzać, bo albo zostanie albo za mało :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poem, dieta wegetariańska to nie same warzywa.Możesz zrobić kluchy,pierogi,naleśniki.

Tez jestem wege a moja rodzina nie,ale mama robi obiady pode mnie tzn. właśnie te pierogi,zupę na wywarze warzywnym a jak ziemniaczki to mi kotlety sojowe a im mięsne.Tylko jak mama gotuje już typowo mięsny obiad to wtedy sama sobie gotuję,ale to żadkość.

Udostępnij tę odpowiedź