Skocz do zawartości
Nerwica.com

Samotność


ixi

Rekomendowane odpowiedzi

deader, Ja jestem po technikum technologii żywności( wbrew pozorom nie uczyli tam gotować tylko dotyczyło to procesów produkcji, kontroli żywności ja mam np specjalizacje analiza żywności). Ale nigdy mnie ta szkoła nie interesowała nienawidziłem chemii której tam pełno było, a na studia poszedłem w zupełnie innym kierunku. Także możliwe ze zawodówka też by mnie intereoswała i olałbym tamtejsza naukę zawodu z czego co wiem było powszechne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmienny, Hans, ciekawe jest to piszecie, a że filozofia uczy to akurat wiem, choć wydaje mi się mimo wszystko, że stereotypy o filozofach są jakie są.. ale nie o tym był temat, przepraszam, że się wcięłam ;)

osobiście, gdybym miała pokierować swoją edukacją jeszcze raz, zrobiłabym studium plus solidny kurs językowy. nic więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lux24, a jakie studium byś wybrała? i jaki kurs językowy, bo ja się teraz uczę angielskiego ale samemu z programem komputerowym, rozważam kurs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lunaria, ja chyba mam taką osobowość, to się cieszę

Załatwiaj papiery i ruszaj na podbój korpo. Po trupach do celu :twisted:

Czy to nie tak,że osoby z osobowością dyssocjalną raczej nie widzą problemu we własnym postępowaniu,myśleniu, i raczej nie chodzą po tego typu forach,bo po prostu nie przeszkadza im ich stan umysłu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jestem zagorzałym zwolennikiem kursów, jak to mówią, kolekcjonerem :mrgreen: Całkiem nie najgorzej się na tym wychodzi, tylko trzeba patrzeć na kogo akurat jest zapotrzebowanie. Z jednego uprawnienia skorzystałam 10 razy bardziej niż ze studiów i pewnie bez niego już bym nie raz żebrała na rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi