Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Toruń]


Torunianka

Rekomendowane odpowiedzi

zdezorientowany85, jestem za.Można by było wciągnąć Włock i okolice.Tylko ja niestety jestem bardzo ograniczona z czasem tzn. wieczorami odpadam bo nie mam autobusu.Mogę przebywać w Tor między 10 a 14-stą. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja bym proponował date 4 maja to jest sobota w Toruniu pomimo tego że jestem z Włocławka moge podjechać wypasionym pociągiem i zostałaby do ustalenia kwestia godziny i miejsca spotkania chyba że komuś nie pasuje 4 maj to pisać można ustalić inny termin czas pokazać że ludzie mający problemy psychiczne też mogą się integrować w swoim gronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wszystko jedno tylko w okolicach południa w dni powszednie,ewentualnie piątki popołudniu jak mam zjazdy w szkole.24.04 na bank jestem w Tor u lekarza w PZP na Mickiewicza jakby ktoś chciał mnie poznać może podejść.Będę od godz. 10-11 czekała u lekarza u dr Korzybskiej to jest gabinet 10 albo 9 na parterze.

 

-- 13 kwi 2013, 18:37 --

 

Dziękuję Ci, Monar, że się ze mną liczysz :*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będę mogła tego 24, to podejdę, jeszcze zależy od humoru, od dnia.

 

-- 13 kwi 2013, 18:40 --

 

kasiątko, zaszkodziła mi...

 

-- 13 kwi 2013, 18:41 --

 

na rozmowy takie o życiu jej się zbierało, o Bogu zaczęła pieprzyć, nienawidzę tej baby.

jak dla mnie: chyba kobitka jest z jakiegoś kosmosu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monar, fajnie by było gdybyś podeszła.

Do mnie nigdy o Bogu nie wspominała i nie jest wylewna,raczej słucha.Może mówimy o dwóch różnych osobach.Dorota Korzybska,taka dosyć młoda,szczupła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monar, nie otwiera mi się ten link,ale jak Dorota to na pewno ona.