Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czy to przetrenowanie ?


NBA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , trenuję koszykówkę od roku nigdy w życiu nie przypuszczałem , że zdobęde tak duże umiejętności w tak krótkim czasie przez wakacje ćwiczyłem codziennie po około 5 godzin , opuściłem tylko 2 treningi z powodu choroby (nie miałem żadnych problemów z motywacją ) ale od pażdziernika kiedy to zaczeło się robić zimniej i ciemniej zaczełem coraż mniej ćwiczyć około 3 razy w tygodniu po godzinie , teraz chodzę na trening około 4 razy w tygodniu , ale tylko jeden mi się zazwyczaj udaję , bo po 20 minutach treningu wracam do domu , jeszcze nie dawno miałem przerwe 1,5 tygodnia chęci trochę wróciły , ale teraz znowu to samo. Czy przyczyną brak motywacij może być to ,że w wolnym czasie oglądam dużo filmów treningowych z koszykówki i ciągle o niej myślę ? Bardzo proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach