Skocz do zawartości
Nerwica.com

Co mam zrobić, żeby wyglądać poważniej?


czarnobiała mery

Rekomendowane odpowiedzi

Czasami mnie wkurza to, że wyglądam tak młodo. Cokolwiek próbuję załatwić na uczelni, zawsze jestem traktowana jak studentka. Nikt nie traktuje mnie poważnie, wydaje mi się, że gdybym wyglądała poważniej, ludzie inaczej by się do mnie odnosili. Co mam zrobić, żeby wyglądać cokolwiek poważniej niż wyglądam? Ludzie myślą, że jestem gdzieś 10 lat młodsza niż w rzeczywistości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haniu,zacznij palić papierosy to zmarszczki pojawią się piorunem :D .Oczywiście to żart.

 

Nie wiem czy się malujesz,ale makijaż i odpowiedni ubiór dodają powagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazywam się niewarto, powinnaś się cieszyć że tak młodo wyglądasz ja bym się cieszył jakbym wyglądał na 20 latka.

Wyglądasz młodziej niż rocznik ale bez przesady na 18-latkę nie wyglądasz, na 22-23 latke gdzieś, ale masz taki dziecinny głos i sposób bycia nieco z tego co pamiętam może dlatego.

 

Mi ludzie w ciemności lokalów tez dają mniej lat bo zachowuje się niepoważnie i mówię głupoty jak na swój wiek ale w świetle dziennym widać co ze mnie za dziad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ubierałam się na czarno, to wydaje mi się, że wyglądałam poważniej niż teraz, a ludzie traktowali mnie tak samo. Nie wiem już, w czym rzecz.

carlosbueno, ja się źle czuję w butach na obcasach, w garsonkach i tak dalej. Niezależnie od pory roku chodzę w glanach, teraz zamówiłam sobie różowe i czekam na przesyłkę :smile: Malować mi się nie chce, a jeszcze bardziej nie chce mi się tego zmywać potem, wolę w tym czasie przeczytać kolejny artykuł, który coś wniesie do mojej pracy naukowej.

fotki nie wrzucę ze względu na lęki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach