Skocz do zawartości
Nerwica.com

Klub Wsparcia dla maturzystów i nie tylko.


monk.2000

Rekomendowane odpowiedzi

Chętnie pomogę w angielskim (uczyłam ludzi do matury, studiuję w uk, mam duży zasób słownictwa, mogę uczyć wymowy) oraz w j.polskim (niestety nie mam czasu pisać gotowców, ale chętnie poprawię napisane prace). Poza tym mogę pomóc w historii i wosie chociaż to raczej nie są przedmioty wymagające korepetycji. Polecam się. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silence_sadness Jeśli mówisz że czegoś się dowiedziałaś, to fajnie.

Stwierdziłem, że skoro mam lekkie problemy żeby ruszyć się wyżej w drabinie edukacji utrwalę sobie materiał z liceum. Mam lekkie kompleksy nt. stanu mojej wiedzy/intelektu, ale że to forum psychologiczne to myślę że mnie zrozumiecie. W depresji trochę trudniej się myśli. Fakt, czasem przychodzą jakieś pomysły, np. artystyczne. Cierpienie może również uwrażliwić na ludzkie problemy. Jeśli chodzi jednak o klarowność myślenia to właśnie jeden z głównych problemów tej choroby. Potraktujcie więc te filmiki jako formę solidaryzacji i przykład że mimo choroby można podchodzić do nauki i jakoś sobie dać radę.

 

Postaram się dokończyć o funkcjach, potem może jakieś przykłady. Bo właśnie na tym polega zdawanie matury z matematyki, żeby rozwiązywać zadania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silence_sadness, wolałbym ze ścisłych, typu chemia, fizyka.

Reszta też mnie interesuje, tylko to by już była bardziej wspólna nauka, niż korepetycje.

 

Nauczyciel jest mądry, bo powtarza ten sam materiał w kółko przez wiele lat. Uczeń spotyka się z czymś nowym.