Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Białystok]


baraqs

Rekomendowane odpowiedzi

Znowu jest źle. Już chyba męczę was na tym forum ale nie mam nikogo z kim mogłabym porozmawiać. Mam jakieś cholerne napady paniki, lęku praktycznie bez powodu albo z jakiegoś wymyślonego powodu. Strasznie się wtedy czuję, nie trwa to długo, zazwyczaj później zasypiam z płaczu i zmęczenia, kiedy się budzę jest lepiej.

Mam umówioną wizytę na Staszica na 19 lipca, ale problem w tym, że zawaliłam studia i mam zamiar wyjechać do Anglii najlepiej w połowie lipca. Poszłabym do lekarza nawet prywatnie ale i tak krucho u mnie z kasą, poza tym nie wiem czy teraz to się w ogóle opłaca skoro chcę wyjechać. Nie wiem kompletnie co mam robić. Trwam teraz jakby w jakimś zawieszeniu i chyba czekam aż samo się to wszystko jakoś skończy albo ja skończę ze sobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

missisipi,

mam nadzieję, że czujesz się lepiej. Ciekawa jestem czy byłaś u lekarza, czy wyjechałaś do Anglii??

Odezwij się.

 

Pozdrawiam wszystkich, którzy być może zajrzą na nasze forum i zechcą coś napisać. Jak znosicie tegoroczne upały?? Czy byliście gdzieś na urlopie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nika_44 miło, że ktoś tu o mnie pamięta ;)

 

Niestety do lekarza nie udało mi się pójść, przez ten wyjazd do Anglii miałam sporo na głowie więc na chwile zapomniałam o tym wszystkim, wydawało mi się że wszystko już jest dobrze. Teraz żałuje że nigdzie nie poszłam bo tak, wyjechałam dwa tygodnie temu, jestem teraz w Liverpoolu i najgorsze jest to że czekam cały ten czas nic nie robiłam, zdążyłam się już trochę zadłużyć i znowu jakby wszystko wróciło, cały ten lęk, że jestem do niczego, że nic mi się nie uda.