Skocz do zawartości
Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Auromirta ORO, Mirtagen, Mirtor, Mirzaten, Remirta ORO)


yoan22

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?  

167 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      120
    • Nie
      37
    • Zaszkodziła
      31


Rekomendowane odpowiedzi

Boże kochany. Nic a nic nie rozumiem z tego co tu piszecie. Nie znam się na żadnych receptorach i innych dziadach. Ja chcę tylko się dowiedzieć dlaczego kilka lat temu mirta usypiała mnie przez rok codziennie tak samo a teraz po miesiącu nie działa wcale. Wygląda to tak: pierwsze 3 dni spałam w opakowaniu na kanapie przy włączonym tv bo nie wiedziałam kiedy usnęłam. Później już mogłam się normalnie położyć do łóżka i na momencie zasypiałam. Znowu po kilku dniach już musiałam dłużej leżeć ale zasypiałam w końcu a teraz po prostu nic. Przestało całkowicie działać. Więc o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PISAŁEM WIELOKROTNIE ŻE mirtazapina wpływa na uwalnianie noradenaliny oraz serotoniny dodatnio ale tylko wówczas gdy ma co uwalniać .Zaburzone wytwarzanie przekażnika powoduje że lek nie ma czego uwalniać lub uwalnia za mało .Malo tego uwolnienie przekażnika nie gwarantuje pobudzenia następnej komórki gdyż moze występować zbyt intensywny wychwyt zwrotny lub MAO zbyt szybko rozkłada przekażnik .W przypadku noradrenaliny istnieje 2 typy wychwytu zwrotnego ; do neuronu uwalniającego oraz do innych sasiednich komorek.Leki receptorowe to nie najlepszy wyborw depresjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach