Skocz do zawartości
Nerwica.com

ANKIETY, BADANIA, MAGISTERKA - WĄTEK ZBIORCZY


anovi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do Was prośbę o wypełnienie zestawów testów do prac magisterskich - mojej i koleżanki :)

Poszukujemy kobiet i mężczyzn w przedziale wiekowym 20-40. Testy dotyczą relacji w związkach, w rodzinie oraz funkcjonowania seksualnego.

Jeśli ktoś miałby czas i chęci to poniżej są linki skąd można pobrać odpowiedni zestaw testów. Bardzo proszę o wysyłanie wypełnionych testów na mój adres e-mail:xxxxx@gxxxxxx

Z góry dziękujemy za udział w badaniu, pozdrawiam :)

 

https://hotfile.com/dl/174088674/c12f5f0/Zestaw_testw_-_dla_Kobiet.doc.html

https://hotfile.com/dl/174088697/9ff86f2/Zestaw_testw_-_dla_Mczyzn.doc.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Was serdecznie.

Jestem studentką 5 roku psychologii klinicznej. Piszę pracę magisterską nt. nerwicy lękowej i potrzebuje przebadać ok.20 osób na nią cierpiących. Moje badanie trwa ok.35 min, polega na wypełnieniu paru kwestionariuszy oraz ocenie zdjęć i krótkich kilkusekundowych scenek filmowych. Jestem z Warszawy. Czy może Ktoś z Was (również ze stolicy) miałby ochotę wziąć udział w moim badaniu? Proszę o pomoc.

Jeśli mój post jest w jakiś sposób złamaniem regulaminu- to przepraszam. Grupę badawczą niestety bardzo trudno mi zdobyć, stąd postanowiłam poszukać badanych nawet na forach o tej tematyce. Mam cichą nadzieję, że może Ktoś zdecyduje się mi pomóc.

Pozdrawiam Was gorąco i czekam na informację.

Mój mail: lester11@op.pl

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

funkcjonowania seksualnego

Droga Paulino,myślę,że najlepiej funkcjonowanie seksualne innych jednostek bada się praktycznie :mrgreen:

 

Taki krótki,że aż na 3 linki :roll::roll::o

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Łódzkim

A jakieś dzień dobry,cześć,hej???.Zero kultury ludzie,naprawdę...