Skocz do zawartości
Nerwica.com

poradźcie mi coś


czarnobiała mery

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to nie będzie przegięcie, jak złożę podanie o stypendium marszałka jako studentka, kiedy jestem na tej samej uczelni na innym wydziale wykładowcą? Średnią ocen będę miała około 4,9 i myślę, że bym dostała to stypendium, ale mi wstyd, że wykładowcy w ten sposób mogą się dowiedzieć, że jestem studentką, a ja to ukrywam. To stypendium to by było ok 380 zł miesięcznie. Piechotą nie chodzi, ale nie wiem, czy mi wypada składać podanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazywam się niewarto,

 

No nie identyfikuj się ze swoim nickiem tylko składaj!

A w jaki sposób mają się dowiedzieć?

Czy to za taka średnią nie idzie automatycznie? Musi się zbierać jeszcze komisja, w której zasiadają Twoi koledzy i koleżanki?

Kidy studiowałem to wystarczyło że miałem średnią odpowiednią i stypendium było ex definitione, bez żadnych podań.

No ale to było dość dawno temu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam za rady :smile:

TAO, za średnią tego stypendium się nie dostaje, ale ja mam publikacje, referaty na konferencjach, nagrody itp. A mogą się dowiedzieć w ten sposób, że stypendyści marszałka są potem wypisani na stronie uniwersyteckiej (bo do nie jest zwykłe stypendium)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazywam się niewarto, a Ci ludzie to też mają fakultety tak jak Ty?

Błagam....nie wiem dlaczego w ogóle ukrywasz takie rzeczy. To jest coś czym należy się chwalić i być dumnym z siebie. Stypendium? Jak najbardziej! Po to ktoś wymyślił taką formę pomocy, żeby z niej korzystać.

Co ja bym dała żeby u mnie było stypendium...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto