Nerwica Natrectw niszczy mi zycie! :(( co mam zrobic?

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

Nerwica Natrectw niszczy mi zycie! :(( co mam zrobic?

przez Siana5502 12 lut 2012, 21:06
Witam serdecznie od ok. 2-3lat cierpie na nerwice natrectw. Od tego czasu poprostu moje zycie sie zmnieniło. Mam tez depresje. Czuje sie jak bym była osoba chorą psychicznie:( robie rzeczy ,które w głowie sie nie mieszczą. Moja rodzina lub bliscy nie rozumieja tego ;( i mnie wysmiewaja a ja poprostu bije sie myslamy. I robie to co do mnie mówia mysli;(( Np. Gadam sama do siebie, przychodzą mi na mysl jakies straszne rzeczy ze moja mama,tato umrze a wtedy zaczynam pluc albo stukac zeby zapobiec tak jakby temu:(( Przestałam chodzic do szkoły, bo w szkole tez miałam napady nerwicy. Chodze od jakiegos czasu do psychiatry i poleciła mi nauczanie indywidualne i w tym roku dostałam takie nauczanie. Pozatym bardzo czesto mam mysli samobójcze, było tak,ze sama sie kaleczyłam jestem wrazliwa nawet za bardzo. Byle co potrafi mnie doprowadzic do łez. Biore tabletki Escitil 10mg ale szczerze mówiąc mało mi pomagają. Biore je jakies 6miesiecy. Sa dni gdzie nie mam tych napadów ale sa tez ze mam i to mnie poprostu przeraza:(( Prosze mi powiedziec czy ja kiedys z tego jeszcze wyjde? czy juz bd miala do konca zycia. Prosze bardzo o odp Pozdrawiam
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 sie 2011, 13:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nerwica Natrectw niszczy mi zycie! :(( co mam zrobic?

Avatar użytkownika
przez L.E. 12 lut 2012, 21:19
Same tabletki Ci nie pomogą.
Czy oprócz tego chodzisz na terapię?
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Nerwica Natrectw niszczy mi zycie! :(( co mam zrobic?

Avatar użytkownika
przez tahela 12 lut 2012, 21:43
mi tabletki pomogły na natręctwa SSRI, moe zmień lek bo 6 miesięcy to taki okres czasu ,ze już powinien być skutek, jeśli skutku nie widać trzeba zmienic lek i tyle, pozatym jak Cie cos kusi to nie zaczynaj tego robić, z całych sił sie powstrzymuj bo najlepiej to w zardku zdławić a jak się zacznie cos robić to wtedy juz ma się trudności by przerwać czym dłuzej wykonujesz daną czynnosc tym trudniej przerwać jej wykonywanie
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10483
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Nerwica Natrectw niszczy mi zycie! :(( co mam zrobic?

przez Siana5502 12 lut 2012, 23:41
Tak same tabletki ;( nie mam zadnej terapi ani nic chodze do prywatnego psychiatry i wizyta u niego nie trwa dluzej jak z 15min ;/
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
15 sie 2011, 13:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do