Skocz do zawartości
Nerwica.com

Mam brzydką twarz - Jestem zdesperowany!


tintin_25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zacznę od tego że mam 25 lat i z natury jestem chłopakiem bardzo pogodnym, kulturalnym oraz towarzyskim z poczuciem humoru. Mam 180 cm wzrostu, brązowe oczy, czarne włosy i normalną budowę ciała. Moim największym problemem jest to ze mam okropną twarz m.in. przez moje brzydkie usta, co wiąże się również z brzydkim uśmiechem (większość osób porównuje mój uśmiech do uśmiechu Joli Rutowicz), jak i nie najładniejsze oczy (słyszałem na swój temat opinie, ze mam oczy jak by mi ktoś za przeproszeniem z całej siły tępym narzędziem w łeb przywalił). Jak można łatwo się domyślić brzydka twarz powoduje że mam znikome powodzenie u kobiet, mimo tego że wiem jak z nimi postępować oraz rozmawiać. Nie pomaga mi nawet to ze jestem muzykiem - wokalistą i basistą dobrze prosperującej kapeli hard-rockowej z którą już udało mi się zagrać kilka bardzo udanych koncertów. Nawet na koncertach udało mi się zauważyć że dziewczyny bardziej interesują się moimi kolegami z zespołu, a mnie traktują jak trędowatego. Mimo tego że zajmuje się muzyką hard-rockową, lubię i potrafię się bawić przy każdym gatunku muzyki. Baa jestem jedynym członkiem zespołu który nie ma dziewczyny...nawet dziewczyny moich kolegów patrzą na mnie jak na smoka mimo że nie daję im swoim zachowaniem do tego powodu. Próbuję znaleźć dziewczynę przez różne portale randkowe, czaty dla samotnych ale bezskutecznie, najczęściej bo obejrzeniu moich zdjęć lub pierwszym spotkaniu na żywo kontakt z ich strony się urywa. W klubach na różnych imprezach kobiety w ogóle nie zwracają na mnie uwagi, mimo tego że jestem dobrze ubrany i otwarty. Oczywiście udało mi się w przeszłości być w związkach z dziewczynami ale były to związki raczej krótkie zdarzające się naprawdę rzadko, trwające najdłużej półtora miesiąca. Przez to wszystko powoli zaczynam popadać w rozpacz i depresję. Gdy widzę na ulicach zakochane pary to czasami t