Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez superb 24 mar 2017, 11:43
Żadna substancja, nie powoduje że się przytuje...
jeżeli nie dostarczy się do organizmu nadwyżki energi, to nie ma siły, żeby przytyć....
E = mc^2
praw fizyki nie zmienisz...

Zbalansowana, zdrowa dieta, ruch.
Nic więcej.
Bóg > Miłość > Optymizm > Rozwój >> W tej kolejności

Wiesz co według mnie jest najważniejsze w walce o swoje zdrowie, szczęście, życie?
Pozwol. że Ci powiem
Polała sie już krew?
Offline
Posty
589
Dołączył(a)
20 sty 2017, 13:17

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Kamral 25 mar 2017, 12:17
superb napisał(a):Żadna substancja, nie powoduje że się przytuje...
jeżeli nie dostarczy się do organizmu nadwyżki energi, to nie ma siły, żeby przytyć....
E = mc^2
praw fizyki nie zmienisz...

Zbalansowana, zdrowa dieta, ruch.
Nic więcej.


Za przeproszeniem g.... prawda :) też tak myslalem, chodze regularnie na silownie mialem diete na tyle samo kalorii i zacząłem brać paroksetyne, zaczalem szybciej tyć ale bardziej mnie obchodzi to ze mieśnie jakby pospadały i optcznie wygladam na grubasa a to tylko po 2 miesiacach brania....
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
25 sty 2017, 09:48

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez blitz 15 lip 2017, 12:32
Kamral napisał(a):
superb napisał(a):Żadna substancja, nie powoduje że się przytuje...
jeżeli nie dostarczy się do organizmu nadwyżki energi, to nie ma siły, żeby przytyć....
E = mc^2
praw fizyki nie zmienisz...

Zbalansowana, zdrowa dieta, ruch.
Nic więcej.


Za przeproszeniem g.... prawda :) też tak myslalem, chodze regularnie na silownie mialem diete na tyle samo kalorii i zacząłem brać paroksetyne, zaczalem szybciej tyć ale bardziej mnie obchodzi to ze mieśnie jakby pospadały i optcznie wygladam na grubasa a to tylko po 2 miesiacach brania....

To odstaw to. Mnie po ketrelu(kwetiapinie) wzieło na tycie.
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
31 maja 2012, 22:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Mbleble1990 08 wrz 2017, 13:22
Olanzapina to chyba mistrz wśród tuczących psychotropów. 8 kg więcej w 3 tygodnie a myślałem, że to urban legend dodam, że przez ostatnie 6-7 lat moja waga była w miejscu co najwyżej kilogram więcej kilogram mniej. Dodam też że wcale więcej nie jem, nie mam apetytu tak jak zawsze
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
09 sie 2017, 14:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do