Skocz do zawartości
Nerwica.com

Dewiacja


Gość xxsamotnaxx

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ogromny problem, bo sprawia mi przyjemność oglądanie drastycznych scen na zdjęciach, w filmach itd. Bywa,że masturbuję się widząc scenę jak się leje krew i ktoś umiera. Mam fantazję o duszeniu podczas seksu, gdzie ja oczywiście występuję jako osoba dusząca. Podnieca mnie robienie komuś krzywdy, lubię oglądać śmierć a i zapomniałam dodać,że....chodzę do kościoła co niedzielę spowiadam się regularnie, jestem wierząca,na codzień studiuję ,uczę się dobrze.

O czym to świadczy? Co to jest za licho? Chcę być zdrowa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze, że nie piję alkoholu wogóle, nie palę ,nie biorę narkotyków, nie imprezuję, jestem porządna tak to. Nie wiem jak się pozbyć tych dewiacji, bo moje fantazje erotyczne są chore i to co dla innych jest obrzydłe mi sprawia radość :( Byłam zdiagnozowana jako" osobowość borderline" ale później lekarka powiedziała ,że jednak nie to i ona nie wie co. Każdy diagnozował inaczej po czym zaprzeczali. Nie wiem co mi jest :(

 

[Dodane po edycji:]

 

Skrzywdzenie w dzieciństwie?

 

Raczej nie, chociaż zawsze mnie krótko rodzice trzymali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze, że nie piję alkoholu wogóle, nie palę ,nie biorę narkotyków, nie imprezuję, jestem porządna tak to. Nie wiem jak się pozbyć tych dewiacji, bo moje fantazje erotyczne są chore i to co dla innych jest obrzydłe mi sprawia radość :( Byłam zdiagnozowana jako" osobowość borderline" ale później lekarka powiedziała ,że jednak nie to i ona nie wie co. Każdy diagnozował inaczej po czym zaprzeczali. Nie wiem co mi jest :(

 

[Dodane po edycji:]

 

Skrzywdzenie w dzieciństwie?

 

Raczej nie, chociaż zawsze mnie krótko rodzice trzymali

Naucz sie panowac nad tym masz rozum i wole... pamietaj..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi