Forum Psychologiczne

Nerwica Depresja Psychologia

depresja, nerwica, forum psychologiczne


Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Temat: ACIPREX czy po tym się TYJE?

Wiadomości w tym temacie: 7


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku

 Strona 1 z 1 

Reklama




Autor

ACIPREX czy po tym się TYJE?

ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 17:35 

Od: 29 lis 2012, 17:32
Posty: 7
Witam serdecznie. Dzisiaj po raz pierwszy poszłam do lekarza psychiatry, który przepisał mi lek Aciprex. Czy ktoś kto go stosował zauważył u siebie wzrost wagi lub jakieś inne dosyć niepokojące objawy?

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, to sprawa pilna.


udostępnij ten temat w: Udostepnij w Facebook { SHARE_ON_WYKOP } Udostepnij w Twitter { SHARE_ON_BLIP }

 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post Dzisiaj 

Od: 13 Lip 2005, 01:45
Posty: n/a
Miejscowość: internet
  • Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy


 
   
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 17:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Od: 04 maja 2011, 23:00
Posty: 11407
Aciprex jako substancję czynną zawiera escitalopram.

http://www.doz.pl/leki/p8660-Aciprex - o działaniach niepożądanych m.in.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Escitalopram - ogólnie o leku
escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594.html - temat na naszym forum

Zazwyczaj się po nim nie tyje, wręcz przeciwnie- powoduje zmniejszenie łaknienia i masy ciała.


 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 17:49 

Od: 29 lis 2012, 17:32
Posty: 7
Dziękuję serdecznie za tak szybką odpowiedź. Oczywiście powinnam imać się wszelkich sposobów, aby wyleczyć nerwicę-to najważniejsze, lecz okropnie boję się leków. Do tego pracuję w zawodzie, w którym muszę utrzymywać szczupłą sylwetkę ciała, a czytając ulotkę tego leku pojawił się lęk o wzrost wagi ciała. Przeczytałam, że dość często może wystąpić przyrost masy, co mnie bardzo zaniepokoiło :/

-- 29 lis 2012, 17:53 --

Jeżeli ktoś jeszcze wie coś na ten temat to także prosiłabym o odzew. :)


 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 17:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Od: 04 maja 2011, 23:00
Posty: 11407
Escitalopram jest (S)-Stereoizomerem (prawoskrętnym enancjomerem) citalopramu. Citalopram podobnie jak fluoksetyna znalazł (wg badań klinicznych) zastosowanie w bulimii ze współistniejącą depresją w celu łagodzenia napadów żarłoczności i poprawy nastroju. Z reguły zmniejsza łaknienie i powoduje spadek masy ciała. Po escitalopramie też rzadko się tyje.

-- 29 lis 2012, 18:57 --

Najlepiej po prostu poczytaj ten temat: escitalopram-lexapro-lenuxin-depralin-mozarin-escitil-elicea-t19594.html


 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 18:20 

Od: 29 lis 2012, 17:32
Posty: 7
Dziękuję za pomoc. Strach mnie bierze przed tymi lekarstwami. Jak czytam te ulotki i skutki uboczne to słabo mi się robi :(


 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 18:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Od: 04 maja 2011, 23:00
Posty: 11407
Brałem swojego czasu escitalopram i jak widać żyję. :P


 
 Zobacz profil  
 
ACIPREX czy po tym się TYJE?
Post 29 lis 2012, 18:38 

Od: 29 lis 2012, 17:32
Posty: 7
A jakieś efekty były?

Mam nadzieję, że ja też przeżyję, bo ta nerwica powoli mnie wykańcza. Boję się, że przez nią zmarnuję sobie życie i nie zrealizuję własnych marzeń właściwie na samym starcie, bo jestem osobą dosyć młodą.


 
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 |  


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administratorzy forum psychologicznego nie biorą odpowiedzialności za treści pisane przez Użytkowników.
Forum ma charakter informacyjny.
Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Forum jest prowadzone przez Nextweb Media Sp. z o.o.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptacje regulaminu.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
Forum Psychologiczne - Depresja - Nerwica

All rights reserved by nerwica.com © 2005-2014

Grupa NextWeb Media

sitemap